Photo Rating Website
Strona startowa Karol Imię karp koi Karol Frycz Kabina SPA
Kalibracja Wtryskiwaczy Lpg

aaaareggae wierszeaaaa

Temat: Regeneracja valteków
z tego co mi wiadomo po tak zwanym zregenerowaniu trzeba te wtryski kalibrować takim małym urządzeniem,
co do ceny tak jak napisales 7 pln za wtrysk wiec reszta jest za robocizne i kalibracje, troche sporo, moim zdaniem
za magic jety dasz cos koło 200 pln warto o nich pomyslec chociaż wcale nie są az tak dobre musza miec bardzo czysty gaz
i sa z nimi problemy w zimie

zachecam do zalogowania i poczytania tego forum http://lpg-forum.pl/

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=109006



Temat: gaśnie po odpaleniu na zimnym
Przerabialem zle ustawione mapy LPG i przez to mialem problemy z odpalaniem zimnego, po ustawieniu map poprawnie prolem zniknol, co do wtryskiwaczy zapewne masz valteki czerwone, kpl naprawczy kosztuje ok 10 zl na 1 szt. no i konieczna kalibracja co w przypadku valtekow nie wystarcza na wiele kilometrow bo one juz to maja do siebie ze sie szybko rozkalibrowuja.Jezeli nie da sie zregenerowac nie daj sobie wcisnac jeszcze raz Valtekow,popros mo Magic Jet lub najlepiej Matrix.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=96770


Temat: Vectra 2,5V6
Nie rozumiem skad taka roznica czasow wtrysku. Ustawic cinienie na 1-1.15bara na reduktorze, zaczac kalibracje od dysz 2.0. stopniowo nalezy je rozwiercac tak by mozna bylo uzyskac odpowiedni mnoznik i podobne czasy wtrysku na Pb i lpg. Nie wiem jak jest z OMVL ale np: w Stagu jest standardowa emulacja wtryskowa paliwa. Co do wtryskiwaczy gazowych to valteki lubia sie rozkalibrowac wiec nie polecam ich. lepiej nabyc troche drozsze magic jety i miec spokuj
DLA TYCH CO WIECZNIE WYZYWAJA NA GAZ NAPISZE 1 I OSTATNI RAZ>>>...
Silnik spalinowy bedzie dzialal na wszystkim co ulega spalaniu. Diesel przegryzie wszystko lacznie z kujawskim.
Generalizowac nie bede ale najwazniejesze jest sposob podawania paliwa. 80% gaziarzy to partacze wiec....
Użytkownik Łukasz edytował ten post 07 maj 2008 - 13:14
Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=2546


Temat: Jaki współczynnik nadmiaru w sekwencjach.
Zaraz zaraz. Z tego co wiem to instalki sekwencyjne za główny sygnał wejściowy mają czas impulsu sterującego wtryskiwaczem Pb. Współczynniki korekcji mają za zadanie "przeliczenie" czasu otwarcia wtryskiwacza Pb na czas otwarcia wtryskiwacza LPG. Prawidłowe dobranie tych współczynników powoduje, że komputer silnika "nie rozróżnia" pracy na Pb od pracy na LPG. Co więcej, instalki sekwencyjne nie dają żadnych sygnałów zwrotnych (np. emulowanego sygnału sondy lambda) do ECU silnika. Całością procesu wtrysku zarządza więc ECU silnika, z niewielką "pomocą" kompa LPG (korekcja od ciśnienia w listwie, temperatury itd.) Niemożliwa jest więc "optymalizacja" składu mieszanki przez komp LPG - bo to od razu zostałoby wychwycone przez ECU silnika, który wprowadziłby poprawki... Dlatego także zła "kalibracja" sekwencji może powodować problemy z pracą na Pb.

Możliwość podłączenia sondy lambda w sekwencji KME jest czysto "informacyjna" - nie wpływa w żaden sposób na pracę instalacji.

Źródło: forum.vectraklub.pl/index.php?showtopic=15870


Temat: DT GAZ - brak hasła - zmiana oprogramowania - kalibracja
nie wiem czy dobrze rozumiesz..na dole masz 2 okienka , po lewej masz czas wtrysku benzyny po prawej masz czas wtrsyku gazu.
odpalasz auto, dajesz na benzyne i "zczytujesz" okienko po lewej, teraz przelanczasz na LPG i tez zczytujesz okienko po lewej!!! czyli zczytujesz czas pracy wtryskiwaczy benzynowych na pracy na gazie i to te czasy maja byc rowne!! bo to one ci mowia czy masz ubogo czy bogato!

PS. u mnie mam wpisane poprawke chyba 1,6(ale 100% pewnosci nei mam po niepamietam:-), cisnienie na reduktorach (te zielone cyfry na "manometrze" oscyluje w granicy 1,4Bar- raczej stale), cala mape mam ustawiona na "100". i przytych ustwieniach chodzi OK, niestety u mnei ze wzgledu na duza moc i skrzynie automat nie mozna wykonac kalibracji podczas jazdy bo nie mozna obciazyc silnika do 70% ;-(
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1551580.html


Temat: Trudnosci z regulacja Dream XXI-N
Kalibracja trwa 2-3 minuty , u Ciebie zdecydowanie za długo. Duży spadek obrotów przy przełączaniu na lpg świadczy o potężnym niedopasowaniu do wymagań silnika - średnica dysz wtryskiwaczy musi być dobrana do mocy. W czasie prawidłowej kalibracji nie zmienia się położenia pedału gazu a zmiany obrotów nie przekraczają 10%
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1324993.html


Temat: Sterowanie wtryskiwaczem gazu LPG (sekwencja)
Ale regulacja wtryskam to nie tylko info z pedału gazu i potencjometru do kalibracji. A gdzie przeliczanie obciążenia pojazdu, gdzie czytanie sygnałów z sondy lambda, gdzie reakcja na nagłe wciśniecie pedału (wzbogacenie mieszanki LPG), gdzie info o pozycji wału korbowego, gdzie przeliczenie który wtrysk ma zadziałać itp. dziesiątki informacji. Kolega chyba skacze z motyką na księżyc. Może faktyczne lepiej zainteresować się.... migającymi diodkami?
Poza tym.... kolega chce zwiedzić ziemię od spodu czyli jakiś grobowiec? Bo grzebanie przy instalacji LPG nie mając o tym pojęcia kończy się przymusową wizytą na cmentarzu . Bez odwołania.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1652232.html



reggae wiersze

Designed By Royalty-Free.Org